Субота, 28.06.2025
Новини Тернопільщини
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 20
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2010 » Жовтень » 18 » Транспорт у Тернополі працюватиме за новою схемою
23:18
Транспорт у Тернополі працюватиме за новою схемою
DSCF4317Виконавчий комітет міської ради прийняв рішення, якими затвердив зміни до маршрутної мережі міста. Одне з них стосувалося електротранспорту, інше – автотранспортного забезпечення. Власне ця тема стала предметом обговорення на черговій прес-конференції за участю виконуючого обов’язки начальника міського управління транспорту і зв’язку Степана Фронца та представників місцевих засобів інформації.


Проблем з перевезенням не буде

Як зауважив головний транспортник міста ці зміни були викликані ремонтними роботами з капітальної реконструкції двох магістральних вулиць міста – Збаразької та Шептицького, що й призвело до вимушеного перегляду маршрутної мережі. Практично протягом усього літа Збаразькою не курсував електротранспорт. Рух тролейбусів вдалося відновити лише після остаточного завершення ремонту і сьогодні вони курсують за новою схемою, затвердженою виконкомом. Наразі управління транспорту довивчає нову мережу, аби при необхідності внести потрібні корективи і максимально врахувати побажання громадян, які користуються послугами громадського транспорту.

Що стосується електротранспорту, то, як зауважив Степан Фронц, поки що не вдалося вийти на планову кількість машин. З 1 вересня на міських маршрутах мали б працювати 47 тролейбусів, наразі ж перевезення здійснюють 44-45 одиниць. Останнім часом місто придбало 5 тролейбусів чеського виробництва, які після капітального ремонту виконуватимуть перевезення. Два з них з понеділка вже вийшли на лінію, решта повинні запрацювати до кінця тижня. Це дасть змогу на п’яти із шести найбільш завантажених тролейбусних маршрутах скоротити інтервал руху до 7-8 хвилин. Щоправда, зазначив Степан Фронц, у міській мережі функціонує тролейбусний маршрут № 8, який розрахований на перевезення у години пік, і інтервал руху якого значно більший.
Серйозною проблемою для електротранспортників залишається хронічне недофінансування галузі з боку держави, яка суттєво не додає коштів на перевезення пільгових категорій населення, це негативно відображається на роботі підприємства КП „Тернопільелектротранс”, бо затримується виплата заробітної плати, немає можливості своєчасно і якісно ремонтувати рухомий склад, не кажучи уже про його серйозне оновлення. Тому підприємство працює фактично в кредит, а це означає, що потрібно платити немалі проценти. Однак транспортники не сидять склавши руки. Вони неодноразово зверталися до органів центральної влади, які обіцяють, що при перегляді бюджету за дев’ять місяців усі кошти, передбачені на підтримку підприємства, будуть враховані. А це не мало не багато – 2 мільйони 200 тисяч – практично місячні витрати підприємства. Наразі доводиться виходити з власних можливостей. За рахунок міського бюджету вдалося погасити заборгованість перед підприємством за пільговий проїзд учнів і студентів, також надається інша допомога електротранспортникам, які виконують левову частку пільгових перевезень.


Транспортну мережу довелося переглянути

Рішенням виконкому також затверджено мережу автобусних маршрутів, які здійснюють пасажирські перевезення у межах міста. Цьому передувало ретельне вивчення пасажиропотоку на кожному з маршрутів та аналіз існуючої мережі. У результаті таких досліджень було внесено деякі зміни. Враховано також пропозиції, які надходили від мешканців, підприємств та організацій.
Сьогодні автобусна мережа налічує 28 маршрутів, а не 36, як це було донедавна. Відповідно, усі ці маршрути обслуговуватимуть не 225, а 180 одиниць автотранспорту. Такі зміни, за словами Степана Фронца, викликані насамперед перевантаженням окремих вулиць і зупинок громадським транспортом. На жаль, не вдалося реалізувати схему руху біля залізничного вокзалу, яка передбачала односторонній рух вулицею Богдана Хмельницького та вулицею Вояків дивізії „Галичина”, бо не була завершена реконструкція останньої. Однак новою схемою передбачено маршрут, який проходитиме цією вулицею уже в наступному році і дасть змогу таки розвантажити зупинку біля залізничного вокзалу.
Що стосується безпосередньо зупинки, то вона надзвичайно перевантажена транспортом у напрямку масиву „Сонячний” . Щоправда частково вдалося її розвантажити за рахунок маршрутів, що забезпечують сполучення з мікрорайонами „Новий світ” та Біла і мають свою зупинку, але повністю це не вирішило існуючої проблеми. Розширити зупинку „Залізничний вокзал” теж досить складно, оскільки земля, на якій вона розташована, належить залізничникам. Наразі з керівництвом Львівської залізниці ведуться переговори, є певні домовленості, напрацьовано і проектні пропозиції, хоча вони дуже дороговартісні, оскільки пов’язані із заміною комунікацій. Керівник управління транспорту висловив сподівання, що у майбутньому цей проект вдасться реалізувати, а поки що доводиться обмежувати рух окремих маршрутів через зупинку біля залізничного вокзалу.


Деякі автобуси оминатимуть ринок, деякі – центр

Не менш проблемною є зупинка „Ринок”. Тому й довелося внести зміни у рух окремих автобусів, які тепер оминатимуть ринок і курсуватимуть вулицею Острозького.
Що стосується конкретних змін, то на даному етапі вдалося реорганізувати маршрути №1, 14, 23, 29, 33 та 34, частина з яких дублювала тролейбусні маршрути. Зокрема, це стосується маршруту №1, який рухатиметься з „Дружби” до ринку, оминаючи центр, і далі – на „Східний”. У зв’язку із недостатнім забезпеченням транспортом вулиці Довженка та враховуючи численні побажання тернополян, було внесено зміни у рух автобуса №14. Він теж оминатиме центр і рухатиметься вулицею Малишка, яка потребує додаткового транспортного забезпечення. У зв’язку з реорганізацією мережі ліквідовано маршрут №12. Його функції у напрямку зі „Східного” виконуватиме 14-й маршрут, а з „Дружби” – 29-й, що раніше з’єднував вулицю Коновальця з ринком, а тепер їздитиме до вулиці Миру.
Частково об’єднано 15-й та 25-й маршрути. З вулиці Миру інтенсивно курсує маршрут №3 у напрямку до 2-ї міської лікарні, і в тому ж напрямку виконував перевезення маршрут №15. Аби уникнути дублювання, 15-й маршрут довелося зняти, водночас підсиливши 3-й. У той же час 15-й маршрут об’єднали з 25-м, який з’єднує з містом район Золотогірської. Тепер він частково працюватиме на 15-му маршруті, тож мешканці цього мікрорайону матимуть можливість без пересадок дістатися до залізничного вокзалу та масиву „Сонячний”.
Довелося також переглянути рух маршрутів №20 та №36, які теж фактично дублювали один одного з тією лише відмінністю, що 36-й заїжджав на вулицю Корольова і далі їхав до ринку, як і 20-й. У зв’язку з цим маршрут №36 довелося ліквідувати. Змінено також і рух автобуса №2, який курсував через залізничний вокзал, а тепер їздитиме вулицею Вояків дивізії „Галичина”. 8-й же маршрут, який рухався на Березовицю через ринок, вирішили пустити вулицею Острозького, аби розвантажити зупинку „Ринок”. Внесено також зміни у рух 11-го маршруту, який відтепер рухатиметься вулицею Татарською та через Дівочу виїжджатиме на вулицю Лесі Українки. У той же час зі „Східного” масиву 14-й маршрут, як і 12-й, працюватиме у зворотньому напрямку.
Частково реорганізовано і 27-й маршрут. Тепер із „Сонячного” він проходитиме не через залізничний вокзал, як це було досі, а курсуватиме вулицею Крушельницької і далі на „Дружбу”.


«Соціальних» маршрутів не поменшає

Деякі проблеми виникли із транспортним забезпеченням району вулиці Чернівецької. Практично збережено транспорт, який курсує вулицею Микулинецькою із зупинкою біля міського кладовища, але він не забезпечує потреб достатньою мірою, оскільки транспорт із Березовиці уже іде повністю завантажений. Аби зняти проблему, було запроваджено 33-й маршрут, який працював у напрямку з центру до вулиці Тролейбусної та району дач „Ветеран”. Відтак 33-й маршрут буде продовжено до вулиці Чернівецької, і він забезпечить транспортне сполучення новобудов на вулиці Чернівецькій.
Довелося переглянути і маршрут, який забезпечував транспортне сполучення з будівельним супер-маркетом «Епіцентр», у напрямку якого курсував автобус № 28-А. Відтепер до «Епіцентру» можна буде дістатися  автобусом №10, який курсуватиме зі „Східного” масиву, а далі – через комбайновий завод на Білу і у зворотньому напрямку. Вирішено підсилити транспортом і вулицю Текстильну. Це автобусні маршрути №19, 18 та 22, які здійснюватимуть перевезення окремими рейсами, особливо у години пік.
Що стосується так званих „соціальних” автобусів, то тут заплановано вийти на кількість 18 автобусів, які працюватимуть у соціальному режимі. За словами головного транспортника міста, 47 тролейбусів та 18 автобусів повинні цілком забезпечити перевезення пільгових категорій пасажирів. Однак це не звільняє інших перевізників від безкоштовного обслуговування п’яти пільговиків на кожному з автобусних маршрутів. В основному „соціальні” автобуси курсуватимуть у напрямках, де немає тролейбусного сполучення, зокрема у район „Нового світу”, Пронятина, Кутківець, частково вулиці Симоненка, „Подолян”.

Любов ГАДОМСЬКА.Фото Івана ПШОНЯКА.

http://t-v.te.ua/2010/09/16/transport-u-ternopoli-pratsyuvatyme-za-novoyu-shemoyu/



Переглядів: 491 | Додав: Anna | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Жовтень 2010  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Ж.д. Тернополь
Реклама
Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz