Необмежену кількість своїх робіт зможуть подавати усі охочі
на конкурс на найкращий логотип міста. Нагороду переможцю обіцяють
достойну, але її суму поки що не вказують.
Обговорити подробиці конкурсу близько десяти дизайнерів та
художників Тернополя зібралися у суботу, 28 лютого, у піцерії „Пава”.
Учасники вирішили, що конкурс стартує 12 лютого. Тоді ж оголосять усі
нюанси його проведення, а також оприлюднять суму премії за найкращу
роботу.
Громадські активісти акції обіцяють, що під час реєстрації учасників
проводитимуть майстер-класи з дизайну, обговорення історії міста, а
також бренд-сесію для визначення ролі логотипу Тернополя.
- Такі навчальні семінари мають допомогти конкурсантам зрозуміти поняття
„бренд” та знайти оригінальну ідею. Адже мета конкурсу - отримати
яскравий, професійно виконаний логотип Тернополя, - каже один із
організаторів проекту Тимур Скоробенко.
Переможця визначатиме професійне журі у складі п’яти авторитетних
експертів комп’ютерної графіки та дизайну, додає інший спів організатор —
Ярослав Качмарський. Тернополян у журі не буде.
Зрештою, після завершення конкурсу на сайті проекту logo.ternopil.ua
оприлюднять логотип-переможець. Його із вказаної адреси зможе
завантажити кожен охочий. Також виготовлять різноманітні сувеніри.
- Цей логотип плануємо запропонувати міській раді як офіційний. Але
міськрада до таких речей ставиться дуже обережно. Вона хоче все докладно
вивчити, проаналізувати досвід інших держав. Тому невідомо, чи матиме
це лого статус офіційного. Однак неофіційний логотип існує у багатьох
країнах, - зазначив Ярослав Качмарський. http://te.20minut.ua/news/10191523
|